Nyt se on päättäny, että musta tulee isona ABDH tai joku semmonen. Eilen oltiin tekemässä jotain pölhöjä kaavioita ja tylsääkin tylsempää paikallaanmakaamista kentällä. Edes ruohoa ei saanu syödä siinä pötkötellessä. Mä sitten leikin että mä olen sfinski enkä liikkunu mihkään. Ihme touhua kun mamma oli selin, eikä mennykkään piiloon. Ja sitte se ei liikahtanukkaan eikä sanonu ees mitään, kun mä pari kertaa ihan vähän komensin niitä sakumaanikkoja jotka toisella kentällä puri ihmisiä. Sitten siinä mukanakulkemisessa mamma laski ja laski ja laski - ja mä sitten vaan kuljin nätisti vierellä kuuntelemassa kuinka se ainaki seittemän kertaa sekos laskuissaan. Sain mä sitte lopuks kokeilla sitä esteen yli hyppäämistä. Ekalla kerralla siitä korkeesta otti takavarpit kipeesti niihin lautoihin ni tokalla kerralla mä varoiks hyppäsin parikyt senttiä korkeemmalle. Ja sitte käytiin toisella kentällä juoksemassa sellasen aa-esteen yli. Vähän niinku akiliitoa olis menny mut se oli aikas pali jyrkempi.

No, tänään sitte oltiin fillaroimassa ja arvakkaas mitä! Mamma on nyt jostain saanu päähänsä, että mun pitääkin juosta väärällä puolla fillaria. Sitten kun mä yritin vaihtaa sinne toiselle puolelle kun en oikein osannu juosta väärällä puolella ni mamma hermostui. Kostoks mä en vetäny yhtään ja mamma joutu ihan itte polkemaan koko matkan. Lällislää.